dijous, 6 de maig del 2010


Mario Giacomelli

Cliqueu per engrandir la imatge

8 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Preciosa imatge, percussores i valuoses paraules plenes de Carpe diem! viure els moments sense tacar-los ...tant debò ! jo en tinc molts de tacats i llantiers...de tant en tant fem sense voler vesso una llàgrima de tinta en una pàgina blanca

Carme Rosanas ha dit...

M'agrada molt, és un text curtet i ple d'imatges boniques.

Aix les llibretes són una meravella i sempre m'han agradat més enllà d'utilitzar-les per escriure... el dia com una full en blanc, demà prometo no tacar-lo! Bona nit!

ricderiure ha dit...

Colors, olors...

viure cada moment amb intensitat i descobrir la bellesa del descobriment.

M'ha agradat molt!
Bona nit!

Pilar ha dit...

M'encanta la idea d'estrenar els dies, amb un munt de coses a fer i a descobrir, sota els raigs de sol que traspassen la roba blanca de temps antics.
Preciós, Lolita.

Garbí24 ha dit...

Cada un és diferent tant en la seva esencia com en la manera de viure'l, apart de que és irrepetible. Cal aprofitar-los

lolita lagarto ha dit...

Elvira, la veritat és que tots tenim moments tacats, esperem que els que vindran sern polits i sense taques!
Carme, a mi també m'agraden força les llibretes i els papers d'arròs, vegetals, de cotó...i encara que em costi, al final sempre acabo escrivint o fent gargots..
Gràcies ric de riure,estem d'acord la vida s'ha de viure intensament!
Pilar, la roba blanca de temps antics... ben cert, gràcies pel comentari!
Garbi, i tant que els aprofitarem!

zel ha dit...

Estrenar dies, com si fossin fulls en blanc, quina imatge més bonica, preciós aquest text!

zillahh ha dit...

Preciós, tendre, ple de magia, de nostàlgies, d'aromes. Un text maquíssim.