dimarts, 27 de setembre del 2011

Mortadel·la casolana

   ara és a http://nataliamaragall.blogspot.com/

 copio el comentari que ha publicat avui aquí i us vol fer arribar:

Mortadel.la ha dit...
"Els de can Vilaweb s’han confós! Quina ràbia més grossa. Vaig demanar que desactivessin el bloc de la meva filla, el de família Keroro i han desactivat el meu, el de Mortadel.la. En fi. Abans de què ho fessin volia acomiadar-me de tots vosaltres. No m’ha estat possible. El curs passat em van demanar que col.laborés en el bloc d’Estones de costura. Allà seré. Mantindrem el contacte. Ok? http://nataliamaragall.blogspot.com/"
Petonets per tots!


27 de setembre de 2011 17:26
 

6 comentaris:

Joan Rodó i Galiana ha dit...

lolitaaaa...gràcies per enllaçar-nos a na Mortadel·la !

Carme Rosanas ha dit...

Ostres! Per fi ha aparegut la deli'ns! Ja era hora!

LEBLANSKY ha dit...

Doncs vaig a fer una ullada :)

Mortadel.la ha dit...

Cuqui, l'han reactivat!
Escolta, si sé com fer-ho, m'enduc aquest tros de mortadel.la perquè em faci companyia. L'he trobat genial.
Gràcies, reina! Petons De Mas i NOus (hehe...)

maria ha dit...

Solidaritat blocaire. M'encanta :)

lolita lagarto ha dit...

Rodonet, ja li han tronat a connectar el blog!!

Carme, s'ha fet esperar mooolt aquesta xiqueta..:)

Leb, l'enllaç aquest és d'una col·laboració, el seu blog ja reactivat és http://blocs.mesvilaweb.cat/bloc/view/id/6561, encara que nomes es diu un adeu i fins aviat..

Deli'ns, tot plegat es mortadel·la mortadel·lins! k be que ja te l'han reactivat, veig que deixes una possibilitat a tornar... vinga Del·lita !que qui no torna no pita.. terronakus ja quasi des del Mas nou..